REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
Wersja 1 z dnia 7.04.2021 roku.
§ 1 WŁAŚCICIEL SERWISU
Właścicielem Serwisu Confronter.pl prowadzonego pod adresem https://confronter.pl jest Confronter sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dunikowskiego 10 w Gliwicach, 44-100, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000562090, NIP 7010489213, [zwany dalej:Operatorem], z którą można się również kontaktować drogą mailową pod adresem e-mail: info@confronter.pl
§ 2 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Na stronie internetowej https://confronter.pl/pl, Operator świadczy nieodpłatną usługę dostępu do Serwisu Confronter.pl, za pośrednictwem, którego:
- Dokonywana jest analiza ofert usług lub produktów których klient poszukuje na podstawie wypełnionego przez klienta zgłoszenia.
- Na podstawie zgłoszenia Użytkownika, Operator prezentuje oferty produktów lub usługi z kategorii którą wybrał użytkownik, wraz z porównaniem tych ofert opierając się o takie wskaźniki jak:cena,dostępność,jakość, aspekty techniczne charakterystyczne dla danego rodzaju ofert.
- Użytkownik otrzymuje dostęp do systemu technologicznego Operatora w postaci platformy dostarczającej pełną analizę porównawczą ofert których poszukuje, informującej o aktualnych trendach względem wyszukanych ofert, monitorującej status produktu lub usługi z której klient korzysta, umożliwiającej zakup ofert lub produktów na stronie producenta będących w obszarze zainteresowania klienta, zgodnie ze zgłoszeniem Użytkownika,.
- Pozycjonowanie przedstawianych ofert odbywa się na podstawie: subiektywnej oceny Usługodawcy opartej o cenę, jakość, dostępność jak również ewentualne umowy wiążące Operatora i Usługodawcę.
- Użytkownik może dokonywać nieograniczonej liczby zgłoszeń w obszarze różnych kategorii dostępnych w platformie,
- Czynności wykonywane przez Operatora, w tym zbieranie i przetwarzanie Informacji ze Zgłoszenia Użytkownika, mające na celu obsługę Zgłoszenia i przekazywanie Użytkownikowi informacji o ofertach spełniających określone przez Użytkownika wymagania podczas korzystania z Serwisu, a także składanie zamówień dokonanych przez Użytkownika do Producentów lub usługodawców których ofertą są zainteresowani;
[dalej jako: Usługi]
- Regulamin został wydany na podstawie art. 8 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344) [dalej jako: Ustawa].
- Niniejszy Regulamin określa warunki i tryb świadczenia Usług Operatora na rzecz Użytkownika. Rozpoczęcie korzystania z Usług objętych Regulaminem oznacza zapoznanie się oraz pełną bezwarunkową akceptację warunków Regulaminu.
- Każdy Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu od chwili rozpoczęcia z korzystania usług Serwisu.
- Użytkownikiem może być wyłącznie osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnej. Akceptując niniejszy Regulamin, Użytkownik potwierdza wskazane wymagania.
- Właściciel Serwisu nie jest właścicielem prezentowanych usług i produktów. Producenci i usługodawcy których oferty są prezentowane ostatecznie same zarządzają stanem magazynowym produktów oraz dostępności swoich ofert.
- Obowiązki Operatora wynikające z niniejszego Regulaminu ograniczają się do świadczenia Usług w zakresie analizy, monitoringu i prezentacji produktów lub usług (ofert) z kategorii wskazanej przez użytkownika. W przypadku, gdy Klient decyduje się na dokonanie zamówienia usługi lub produktu prezentowanego. Producent lub Usługodawca dostarcza zamówioną ofertę z której klient chce skorzystać. Operator nie jest stroną umowy zawartej pomiędzy Użytkownikiem z Producentem lub Usługodawcą w związku z czym Operator nie reguluje ani nie kontroluje zgodności transakcji z obowiązującymi przepisami prawa i normami prawnymi, warunkami transakcji, a także działaniami i skutkami zawarcia, wykonania lub wypowiedzenia umowy. Operator nie rozpatruje roszczeń Użytkownika dotyczących niewypełnienia (nienależytego wykonania) zobowiązań Producenta lub Usługodawcy wynikających z tych umów.
- Operator nie gwarantuje pełnej dostepności usługi lub produktów podczas przygotowywania Zgłoszenia przez Użytkownika, a jedynie musi wybrać potencjalnie dostępne opcje w oparciu o zgłoszenie(oferty). O dostępności decyduje Producent lub Usługodawca. Dane o produktach i usługach przekazane Użytkownikowi przez Operatora w Raporcie nie stanowią oferty w zakresie gwarantowanego świadczenia usług.
§ 3 DEFINICJE
- Odwiedzający/Użytkownik: Osoba fizyczna, która odwiedziła stronę internetową w dowolnym momencie. Osoba fizyczna, która wypełniła formularz (częściowo lub w całości).
- Serwis: platforma internetowa Confronter.pl dostępna na stronie https://confronter.pl/pl za pośrednictwem, dokonywana jest analiza ofert usług lub produktów których klient poszukuje na podstawie wypełnionego przez klienta zgłoszenia. Operator prezentuje oferty produktów lub usługi z kategorii którą wybrał użytkownik, wraz z porównaniem tych ofert opierając się o takie wskaźniki jak:cena,dostępność,jakość,opinie innych użytkowników, aspekty techniczne charakterystyczne dla danego rodzaju ofert
- Uwierzytelnienie oznacza potwierdzenie zdolności prawnej Użytkownika do dokonywania transakcji za pośrednictwem Serwisu i / lub otrzymywania informacji o transakcjach za pośrednictwem Serwisu zgodnie z procedurą określoną w niniejszym Regulaminie. Aby wykonać operację za pośrednictwem Serwisu, Użytkownik musi dokonać uwierzytelnienia za pomocą oprogramowania Operatora na podstawie Danych Autoryzacji wprowadzonych przez Użytkownika.
- Polityka prywatności to polityka, która reguluje przetwarzanie i przechowywanie danych osobowych i / lub innych danych Użytkownika i Operatora przez cały okres wykonywania niniejszego Regulaminu, dostępna pod adresem: https://confronter.pl/pl/polityka-prywatnosci
- Zgłoszenie oznacza dokument elektroniczny utworzony przez Użytkownika, wskazujący Informacje, które mają być wykorzystywane przez Serwis.
- Informacje oznaczają dane o preferowanych cechach produktu lub usługi przekazane przez Użytkownika i wykorzystane przez Operatora do sporządzenia Raportu, a także dane Użytkownika, w tym jego/jej Dane Osobowe.
- Producent oznacza odrębną (od Operatora) osobę prawną prowadzącą działalność, oferującą Użytkownikowi produkty dostępne w swojej ofercie na warunkach określonych w umowie producenta.
- Usługodawca oznacza odrębny (od Operatora) podmiot prowadzący działalność, oferującą Użytkownikowi usługi dostępne w swojej ofercie na warunkach określonych w umowie Usługodawcy.
- Raport - dokument elektroniczny generowany przez Operatora na podstawie Zgłoszenia, zawierający listę dostępnych ofert świadczących usługi lub oferujących produkty z kategorii wskazanej przez Użytkownika, zgodnie z wybranymi przez Użytkownika parametrami, na podstawie których tworzona jest dla Użytkownika lista umieszczana na Koncie Osobistym Użytkownika w sekcji Oferty. Według uznania Operatora może zostać uzupełniona o inne oferty, które w ocenie Operatora mogą również zainteresować Użytkownika.
- Formularz Użytkownika oznacza stronę w Serwisie Operatora, na której Użytkownik musi wprowadzić wszystkie istotne informacje rejestracyjne przed uzyskaniem dostępu do Serwisu zgodnie z niniejszym Regulaminem i Polityką Prywatności.
- Operator (Operator) i Użytkownik mogą czasami być określani indywidualnie jako „Strona" w niniejszym Regulaminie, a łącznie jako „Strony".
§ 4 PRAWA I OBOWIĄZKI OPERATORA
- Operator zapewnia Użytkownikowi całodobowy dostęp do Strony Internetowej.
- Operator ma prawo do sprawdzania i wstępnej weryfikacji Informacji ujawnionych przez Użytkownika.
- Operator zobowiązany jest rozpatrzyć wszystkie Zgłoszenia Użytkownika i złożyć odpowiednie Raporty pod warunkiem, że Użytkownik zapoznał się z warunkami niniejszego Regulaminu i prawidłowo wypełnił Zgłoszenie.
- Operator musi powiadomić Użytkowników o wszelkich zmianach warunków niniejszego Regulaminu poprzez opublikowanie jego najnowszej wersji.
- Operator ma prawo zawiesić działanie Serwisu- Strony Internetowej i / lub Usługi, a także sprzętu i oprogramowania zapewniającego interakcję pomiędzy Stronami niniejszego Regulaminu, w przypadku jakiegokolwiek istotnie nieprawidłowego funkcjonowania, błędów lub awarii, a także w celu konserwacji prewencyjnej i zapobiegania nieuprawnionemu dostępowi.
§ 5 PRAWA I OBOWIĄZKI UŻYTKOWNIKA
- Użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania zasad niniejszego Regulaminu.
- Użytkownik zobowiązuje się do podania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
- Użytkownik nie jest uprawniony do powielania, kopiowania, sprzedawania, odsprzedawania lub wykorzystywania jakichkolwiek serwisów lub części Serwisu do celów komercyjnych bez uprzedniej zgody Operatora. W szczególności na mocy niniejszego Regulaminu Operator nie udziela Użytkownikowi żadnej licencji, przekazania praw autorskich do treści Serwisu, ani do koncepcji Serwisu.
- Operator informuje Użytkownika o każdej zmianie Regulaminu oraz Polityki Prywatności.
- Użytkownik ma prawo do składania reklamacji Operatorowi i musi przesyłać Zgłoszenia w sposób i w przypadkach przewidzianych niniejszym Regulaminem.
- Prawo do zablokowania Użytkownika oznacza jednostronne prawo Operatora do zablokowania Użytkownika tak, aby ten ostatni nie korzystał z Usług, w przypadku naruszenia niniejszego Regulaminu przez Użytkownika.
§ 6 WARUNKI TECHNICZNE KORZYSTANIA Z SERWISU
- Wymagania techniczne do korzystania z Usług w ramach Serwisu są następujące:
- Posiadanie przez Użytkownika Urządzenia końcowego;
- Dostęp do sieci Internet, włącznie z programem służącym do przeglądania jej zasobów: (Internet Explorer, Firefox, Opera, Chrome i Safari dla Mac OS X); starsze wersje przeglądarek mogą być niekompatybilne z serwisem;
- Posiadanie konta poczty e-mail;
- Włączona obsługa Javascript plików „cookies".
- Usługodawca informuje, iż podczas korzystania z Serwisu w Urządzeniu końcowym Użytkownika zapisywane są krótkie informacje tekstowe, tzw. pliki „cookies". Instalacja plików „cookies" jest niezbędna do prawidłowego świadczenia Usług w ramach Serwisu. Szczegóły wykorzystywania plików „cookies" zostały określone w Polityce prywatności dostępnej na stronie internetowej: https://confronter.pl/pl/polityka-prywatnosci.
§ 7 PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych jest Usługodawca.
- Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści jego danych osobowych oraz prawo ich poprawiania.
- Umieszczając dane osobowe i wszelkie inne dane na stronie internetowej, Użytkownik potwierdza, że przeczytał, zrozumiał i zgodził się z Polityką Prywatności Operatora dostępną na stronie internetowej https://confronter.pl/pl/polityka-prywatnosci oraz że udzielił Operatorowi zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji niniejszego Regulaminu. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się w Polityce Prywatności.
- Celem przetwarzania danych osobowych Użytkownika jest świadczenie usług na rzecz Użytkownika, zapewnienie Użytkownikowi możliwości korzystania z Serwisu udziału w kampaniach reklamowych, reklamie ukierunkowanej oraz wykonywania innych czynności opisanych w Regulaminie.
- Dane osobowe Użytkownika przetwarzane są od momentu zarejestrowania się Użytkownika na Stronie Internetowej do momentu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Użytkownik wyraża zgodę na przesyłanie przez Operatora informacji o kampaniach reklamowych prowadzonych przez Operatora i / lub jego partnerów, a także wszelkich innych informacji, których rozpowszechnianie nie jest zabronione, na adres poczty elektronicznej podany przez Użytkownika.
§ 8 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Każdemu Użytkownikowi Serwisu przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sprawach:
- związanych z jego funkcjonowaniem Serwisu,
- niewykonania lub nienależytego udostępnienia towarów/ usług i produktów cyfrowych przez Usługodawcę,
- może dotyczyć niedotrzymania z winy Operatora określonego w Regulaminie rozpoczęcia świadczenia tych Usług.
- Reklamacje należy składać pisemnie lub drogą elektroniczną na adres Confronter sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dunikowskiego 10 w Gliwicach, KRS 0000562090 (dalej jako: Spółka) lub drogą e-mail’ową na adres: reklamacje@confronter.pl
- Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Użytkownika, dane kontaktowe: numer telefonu lub adres poczty e-mail, a także opis problemu będącego podstawą reklamacji, reklamowanego okresu, przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację, wysokość kwoty odszkodowania lub innej należności wynikających z Regulaminu lub z przepisów prawa – w przypadku gdy reklamujący żąda ich wypłaty, numer konta bankowego.
- Reklamacja może być złożona w terminie do 2 lat od :
- Dnia otrzymania dostępu do Usługi/treści cyfrowych/towaru gdy zostały nienależycie wykonane lub miały być wykonane
- ostatniego dnia okresu rozliczeniowego, w którym zakończyła się przerwa w świadczeniu Usług,
- dnia, w którym Usługa została nienależycie wykonana lub miała być wykonana,
- Reklamację złożoną po upływie tego terminu pozostawia się bez rozpoznania, o czym Operator niezwłocznie powiadamia Użytkownika
- Postępowanie reklamacyjne jest prowadzone przez Usługodawcę, który dokłada wszelkich starań, aby obsługa reklamacji była dokonana z należytą starannością, wnikliwie i terminowo z uwzględnieniem wszystkich okoliczności sprawy.
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni od dnia ich otrzymania przez Usługodawcę. W przypadku nierozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni od dnia jej wniesienia, uważa się, że reklamacja została uwzględniona.
- O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji Operator zawiadamia Użytkownika listownie lub pocztą elektroniczną, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
- Użytkownik ma prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym lub w przypadku Konsumenta w drodze postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego. Drogę postępowania reklamacyjnego, uważa się za wyczerpaną, jeżeli reklamacja nie została przez Usługodawcę uwzględniona lub Operator nie zapłacił dochodzonej należności w terminie 30 dni od dnia, w którym reklamacja została uwzględniona.
- Spór cywilnoprawny wynikający z Regulaminu zaakceptowanego przez Użytkownikiem będącym Konsumentem, może zostać zakończony polubownie w drodze postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
- W razie braku uwzględnienia Reklamacji, Użytkownik może zwrócić się:
- O bezpłatną pomoc prawną do Miejskich lub Powiatowych Rzeczników Konsumentów, bądź jednej z organizacji konsumenckich (Federacji Konsumentów, Stowarzyszenia Konsumentów Polskich) Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej: www.uokik.gov.pl
- Do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Katowicach ul. Brata Alberta 4, 40-951 Katowice, skrytka pocztowa nr 178, numer telefonu sekretariat: 32 35 68 100, fax: 32 255 10 12, adres poczty elektronicznej: sekretariat@katowice.wiih.gov.pl (lub innej o podobnym charakterze),
- przez inny podmiot uprawniony wpisany do rejestru podmiotów uprawnionych, prowadzonego przez Prezesa UOKiK, na wniosek Abonenta będącego konsumentem,
- może wystąpić z powództwem cywilnym do właściwego w sprawie sądu powszechnego
- Zasady i procedury dostępu do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich określane są odrębnie w przepisach prawa lub w regulacjach, które są stosowane przez podmioty uprawnione w ramach rozwiązywania sporów konsumenckich, w szczególności, obowiązujących w tych podmiotach regulaminach.
§ 9 ODPOWIEDZIALNOŚĆ STRON
- Strony ponoszą odpowiedzialność na podstawie niniejszego Regulaminu za niewykonanie lub nienależyte wykonanie jego warunków.
- Operator dokonuje wstępnej weryfikacji Informacji zamieszczone przez Użytkownika, jednak nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje niespełnienia przez Użytkownika wymagań określonych przez Producenta lub Usługodawcę.
- Użytkownik akceptuje fakt, że Usługi świadczone przez Operatora mogą być chronione prawem własności intelektualnej.
- Operator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek bezpośrednie lub pośrednie straty Użytkownika spowodowane niewykorzystaniem Strony Internetowej lub niektórych Usług Strony Internetowej na skutek słabego połączenia internetowego, trudności technicznych Użytkownika lub z jakiegokolwiek innego powodu niezwiązanego ze zdolnością Operatora do wypełnienia zobowiązań wynikających z takiej umowy. Operator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty poniesione przez Użytkownika w związku z korzystaniem z Usług Operatora świadczonych na podstawie niniejszej Umowy, chyba że szkoda taka powstała w wyniku działania w złej wierze, umyślnego uchybienia lub oszustwa po stronie Operatora.
- Operator nie ponosi odpowiedzialności za działania lub zaniechania Producenta lub Usługodawcy, Operator nie gwarantuje dostarczenia zamówionego produktu lub usługi, a jedynie wybiera i rekomenduje Użytkownikowi najbardziej odpowiednie oferty na podstawie zgłoszenia.
- Operator nie ponosi odpowiedzialności za osiągnięcie jakichkolwiek rezultatów przy wykorzystaniu informacji ujawnionych Użytkownikowi w Raporcie. Użytkownik wyraża zgodę na wykorzystywanie informacji przekazanych przez Operatora o ofertach na własne ryzyko.
- Operator nie uczestniczy w żaden sposób w kontaktach między Użytkownikiem a Usługodawcą; nie jest stroną czynności faktycznych ani prawnych dokonywanych między nimi.
- W szczególności Operator nie ponosi odpowiedzialności wobec Użytkowników za szkody wynikłe z:
- nawiązania kontaktu lub zawarcia umów, negocjacji, pertraktacji, spotkania lub znajomości Użytkownika z Usługodawcą;
- niezawarcia przez Użytkowników lub Usługodawców umów;
- nienależytego wykonania bądź niewykonanie przez Użytkowników lub Usługodawców umów;
- sprzeczności treści w ofertach zamieszczonych na w Serwisie z rzeczywistym stanem rzeczy z ostatecznie przedstawioną ofertą przez Usługodawcę, z uwagi na fakt, że Usługodawca może zmieniać swoje oferty;
- prawdziwości i rzetelności informacji podawanych przez Użytkowników lub Usługodawców,
- zdolności Użytkowników i Usługodawców do realizowania umów;
- wypłacalności Użytkowników i Usługodawców.
- Operator nie ponosi odpowiedzialności za to, że Serwis nie spełnia oczekiwań Użytkownika i / lub jego postrzegania; takie niespełnienie oczekiwań i / lub negatywne postrzeganie nie stanowi podstawy do uznania Usług za niskiej lub niewystarczającej jakości.
- Postanowienia niniejszego Regulaminu nie wyłącza ani nie ograniczają odpowiedzialności Operatora za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Regulaminu oraz na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego.
- Strony nie ponoszą odpowiedzialności za nieterminowe wykonanie lub niewykonanie zobowiązań wynikających z niniejszego Regulaminu, jeżeli nieterminowe wykonanie lub niewykonanie nastąpiło z powodu okoliczności lub przyczyn niezależnych od Stron, takich jak wojna (w tym wojna domowa), zamieszki, sabotaż, embargo, pożary, powodzie i inne klęski żywiołowe, wybuchy, działania lub bezczynność władz publicznych, strajki, pandemię, epidemię.. Wszystkie lub którekolwiek z tych okoliczności są uważane za siłę wyższą. W ciągu 24 (dwudziestu czterech) godzin od otrzymania informacji o wystąpieniu okoliczności siły wyższej, które opóźniają lub w inny sposób utrudniają realizację Regulaminu, Strony zobowiązane są do wzajemnego powiadamiania się na piśmie.
- Strony nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, straty, roszczenia lub inne wydatki, które mogą powstać w wyniku działania siły wyższej.
- Jeżeli siła wyższa przerywa lub uniemożliwia wypełnienie zobowiązań Stron przez okres dłuższy niż 30 dni, każda ze Stron ma prawo wypowiedzieć niniejszy Regulamin poprzez uprzednie pisemne wypowiedzenie drugiej Stronie.
§ 10 PRAWO DO REZYGNACJI Z USŁUGI
- Aby skorzystać z prawa do rezygnacji z usługi, Użytkownik musi poinformować Operatora tj. Confronter sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dunikowskiego 10 w Gliwicach, 44-100, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000562090, NIP 7010489213 o swojej decyzji o odstąpieniu od Regulaminu w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
- Oświadczenie Użytkownik może przesłać w następujących formach:
- pisemnie na adres: Confronter sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dunikowskiego 10 w Gliwicach, 44-100, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000562090, NIP 7010489213
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: brakzgody@confronter.pl
- Użytkownik może również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od Regulaminu lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną poprzez Serwis https://confronter.pl/pl. Jeżeli Użytkownik skorzysta z tej możliwości, Operator prześle niezwłocznie potwierdzenie odbioru informacji o odstąpieniu od Regulaminu na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
§ 11 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 7 kwietnia 2021 roku.
- Zmiana treści niniejszego Regulaminu lub wydanie nowego regulaminu przez Usługodawcę może nastąpić w przypadku:
- zmian w treści powszechnie obowiązującego prawa, jak również wydania orzeczeń lub decyzji przez uprawnione organy państwowe, kształtujących lub zmieniających prawa lub obowiązki stron określone w umowie lub osób trzecich, wpływających na sposób świadczenia usług, a także zmian w zakresie prawa podatkowego, w szczególności oddziaływujących na wysokość zobowiązań podatkowych, wprowadzających nowe podatki lub opłaty, lub też zmieniające sposób ich spełniania;
- zmian w zakresie właściwości i warunków technicznych prowadzenia portalu internetowego, w tym w szczególności, związanych z postępem technicznym lub technologicznym;
- zmian w zasadach funkcjonowania sieci Internet lub też zasadach komunikacji w ramach tej sieci, spowodowanych postępem technicznym lub technologicznym, zmianami powszechnie obowiązującego prawa lub też orzeczeniami albo decyzjami uprawnionych do ich wydania organów państwowych;
- zmian w organizacji lub przekształceń prawno-organizacyjnych Operatora z wyłączeniem zmian skutkujących następstwem prawnym;
- siły wyższej.
- Operator informuje o zmianie lub wydaniu nowego regulaminu za pośrednictwem strony internetowej Serwisu. Zmiany w Regulaminie wywołują skutek – w braku odmiennego zastrzeżenia – od dnia zamieszczenia informacji o zmianie. Nowe postanowienia Regulaminu stosowane są do zamówień złożonych po dniu ich wejścia w życie. Jeżeli zmiana Regulaminu dotyczy dotychczasowych Użytkowników są oni informowani o zmianie również drogą mailową.
- W przypadku, gdy Użytkownik nie akceptuje zmiany Regulaminu jest uprawniony do jego wypowiedzenia ze skutkiem natychmiastowym, pod warunkiem złożenia wypowiedzenia, nie później niż w terminie 14 dni od poinformowania o zmianie. Użytkownik jest związany postanowieniami Regulaminu, które zostały mu udostępnione.
- Operator świadczy usługi drogą elektroniczną zgodnie z Regulaminem.
- Do korzystania z Usług zgodnie z niniejszym Regulaminem zastosowanie ma prawo polskie.
- W razie sporów, Strony są zobowiązane przede wszystkim dążyć do polubownego rozwiązania sporu.
- Jeśli którekolwiek postanowienie lub postanowienie niniejszego Regulaminu zostanie uznane za nieważne, niezgodne z prawem lub niewykonalne, ważność, zgodność z prawem i wykonalność pozostałych postanowień pozostają w pełnej mocy i skuteczności.
W CONFRONTERZE MASZ WIELE SPOSOBÓW NA ZARABIANIE


NA KONCIE BANKOWYM

NAJTAŃSZY KREDYT