CONFRONTER REGULAMIN

I
Cel Regulaminu

  1. Regulamin określa rodzaje, zakres oraz warunki świadczenia Usług drogą elektroniczną przez Spółkę CONFRONTER Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Dunikowskiego 10, 44-100 Gliwice, posiadająca NIP 7010489213 oraz REGON 36172443900000, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000562090, za pośrednictwem strony internetowej, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie takich usług, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
  2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie, w szczególności do składania oświadczeń woli w postaci elektronicznej, stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz innych ustaw w szczególności mowa tu o przepisach ustawy o świadczenie usług drogą elektroniczną.

II
Postanowienia Ogólne

  1. Spółka ustala regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną.
  2. Regulamin został wydany na podstawie art. 8 ust. 1 pkt. 1 Ustawy.
  3. Regulamin jest udostępniony Użytkownikom nieodpłatnie za pośrednictwem strony internetowej www.confronter.pl w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie. Użytkownik jest zobowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu przed rozpoczęciem korzystania z Usług.
  4. Rozpoczęcie korzystania z Usług objętych Regulaminem jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią, zrozumieniem i pełną akceptacją warunków Regulaminu.
  5. Każdy Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu od chwili zawarcia umowy.

III
Definicje

  1. Pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie mają znaczenie nadane im w przepisach prawa w tym w szczególności Ustawie o ochronie danych osobowych t.j. z dnia 13 czerwca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 922), Ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną t.j. z dnia 27 czerwca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1030), Ustawie Prawo telekomunikacyjne t.j. z dnia 23 sierpnia 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1489).

IV
Zakres Usług

  1. Spółka świadczy drogą elektroniczną następujące Usługi:
    Założenie Profilu Klienta z jednoczesnym złożeniem pierwszego Wniosku o Pożyczkę, złożenie kolejnych Wniosków o Pożyczkę do kontrahentów Spółki, wprowadzenie oraz aktualizacja danych osobowych do Zbioru Danych Osobowych „Klienci”.

V
Elementy bezpieczeństwa wdrożone przez Spółkę

  1. Zalogowanie na Profilu Klienta wymaga pozytywnej weryfikacji tożsamości Użytkownika na podstawie wprowadzonego Loginu i Hasła ustalonego indywidualnie dla każdego z pracowników.
  2. Hasło dostępu do danego oprogramowania służącego do przetwarzania danych składa się z co najmniej 8 znaków i zawiera małe i wielkie litery oraz cyfry lub znaki specjalne.
  3. Wdrożono Instrukcję Zarządzania Systemami Informatycznymi.
  4. Wdrożono Politykę Bezpieczeństwa Informacji w Spółce.
  5. Powołano Administratora Bezpieczeństwa Informacji.

VI
Warunki zawierania i rozwiązywania Umowy

  1. Rozpoczęcie korzystania z Usług objętych Regulaminem lub wyrażenie zgody na uruchamianie Usługi przy użyciu strony internetowej www.confronter.pl jest równoznaczne z zaakceptowaniem tych postanowień Umowy i Regulaminu, które dotyczą świadczenia Usług drogą elektroniczną.
  2. Umowa zostaje rozwiązana lub wygasa w przypadkach w niej określonych.

VII
Przetwarzanie danych osobowych

  1. Spółka przetwarza dane osobowe zgodnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawami wskazanymi powyżej w pkt. III ppkt. 1.
  2. Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji Usług udostępnianych przez Serwis, a Spółka jest administratorem tych danych.
  3. Dane osobowe podawane są przez Użytkownika w pełni dobrowolnie
  4. Wszystkie czynności wykonane po zalogowaniu w Serwisie uważa się za dokonane przez Użytkownika.
  5. Spółka oświadcza, że z uwagi na publiczny charakter sieci Internet korzystanie z Usług może wiązać się z ryzykiem, które Użytkownik akceptuje godząc się na korzystanie z publicznych kanałów teleinformatycznych.

VIII
Reklamacje

  1. Użytkownik ma prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących Usług lub Umowy w dowolnej formie, tak by ADO mógł się z nimi zapoznać i je rozpatrzyć. Odpowiedź ADO nastąpi w tej samej formie.
  2. Reklamacja zawierać winna oznaczenie Spółki (za KRS) oraz oznaczenie Użytkownika (za danymi wskazanymi przezeń w formularzu) a także opis problemu stanowiącego podstawę reklamacji oraz żądania wymagane przez Użytkownika od ADO.
  3. W sytuacjach, gdy reklamacje nie zawierają stosownych elementów Spółka zastrzega sobie prawo kontaktu z Użytkownikiem w celu doprecyzowania jego zastrzeżeń i żądań.
  4. Spółka rozpatrzy reklamację w 30 dni od ich otrzymania.
  5. O rezultacie rozpatrzenia reklamacji Spółka poinformuje Użytkownika składającego reklamacje, pisemnie lub na wniosek Użytkownika za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w zgłoszeniu reklamacji.

IX
Postanowienia końcowe

  1. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za błędy w transmisji danych, w szczególności spowodowane awarią systemów teleinformatycznych, systemów telekomunikacyjnych, systemów zasilania oraz z powodu opóźnień w działaniu zewnętrznego operatora zapewniającego transmisje danych.
  2. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu do Serwisu z przyczyn niezależnych od Spółki.
  3. Spółka zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian Regulaminu w dowolnym terminie.
  4. O zmianie Regulaminu Spółka powiadamia zarejestrowanych Klientów na adres e-mail lub poprzez wysłanie wiadomości SMS z odpowiednią informacją. Zmieniony Regulaminu będzie również zamieszczany na stronie internetowej Spółki.

W CONFRONTERZE MASZ WIELE SPOSOBÓW NA ZARABIANIE

PORÓWNAJ NAJLEPSZE LOKATY
PORÓWNAJ NAJLEPSZE LOKATY
11580 zadowolonych Klientów
NA KONCIE BANKOWYM
ZACZNIJ ZARABIAĆ
NA KONCIE BANKOWYM
27020 zadowolonych Klientów
NAJTAŃSZY KREDYT
WYBIERZ
NAJTAŃSZY KREDYT
15440 zadowolonych Klientów

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z NAJCIEKAWSZYMI OFERTAMI ZE ŚWIATA FINANSÓW!

Wyrażam zgodę na newsletter